-Gyakori kérdések-

Gyakran Ismételt Kérdések:

Gy.I.K. Fürdőszoba Bútorok...>>>

GY.I.k. Kandallók...>>>

Burkolat reklamáció minden esetben csak burkolás előtt tudunk elfogadni!

Olyan terméket keresek, amit nem találok az áruházban, mit tegyek?

 Írjon nekünk levelet az info@kadkiraly.hu Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges e-mail címre

 

A megrendelt árut személyesen is át tudom venni?

 Jelenleg  Budapesten 11.kerületben  tudunk lehetőséget biztosítani a személyes áruátvételre.

Telefonos egyeztetést követően, az előre megbeszélt időpontban termékek átvehetőek.


Mikor kapok visszaigazolást a megrendelt termékekről?

 Az Internetes áruházunkban feladott rendeléseket naponta többször ellenőrizzük. Ezt követően megvizsgáljuk, hogy a konkrét termék raktáron van-e vagy sem.

Ha a megrendelt termék raktáron van, akkor egy munkanapon belül megtörténik a visszaigazolás. Amennyiben a  megrendelt termék nincsen raktáron csak a beszállítás pontos ismerete után küldünk visszaigazolást, illetve hívjuk fel az ügyfelet, ez általában a megrendelés feladásától számított egy maximum két munkanapon belül megtörténik.

A visszaigazolás történhet telefonon, illetve minden esetben e-mail-en keresztül.

 


Bevásárlókosár

Gyártó



Webáruház készítés és bérlés

0.17 mp




KAPCSOLAT

   +36 1 704 82 50 / +36 70 594 6
   Számlázási és levelezési cím 1119 B
   Üzenet küldése


HÍRLEVÉL